Saturday 4 October 2014

Къде ми е якето?

Есента неусетно дойде и от последната ни публикация за плажна прическа минаха няколко сладки летни месеца.
Но задуха есенният вятър и бързо потърсихме от гардероба по-топли дрехи и лека полека дънките, блузите и якетата взеха да изместват летните рокли и сандалите.
Всяка жена има поне едн любима дреха всеки сезон. Лятото за мен са роклите, а есента...коженото яке! Всека жена трябва да има поне по едно, а да не кажа и повече в различни цветове. Далеч съм от мисълта, че всички са почитатели на този тип якета, но дойде ли есента то е неизменна част от облеклото ми, затова реших да посветя и този пост на него.

Първо ви представям един ежедневен есенен тоалет, който е преди всичко удобен (а нали това е най-важно в забързаното ни ежедневие). Дънките и чантата са от H&M, ботите от Mansoon, коженото яке от Mango, шапката от Barneys, ръкавиците от Mulberry. Можете много лесно да си намерите доста по-евтини заместители на скъпите части от тоалета, но за всеки случай има линкове към всички продукти.





































Вариантите за модел кожено яке са много, някои жени предпочитат изчистени модели, други по-рокерски с много ципове и метални токи, трети харесват вталените женствени модели. За цветове има също безброй варианти, но аз съм заложила на традиционните черно и кафяво(и едно бяло) в предложенията ми. Първо съм избрала по-достъпните модели на по-ниски цени между 60 и 200лв.




А сега да преминем и към някои доста по-скъпи модели с цени започващи от над 400 лева. 



За всеки джоб има избор, само трябва да определите бюджета си и да организирате женска компания за един чуден съботен шопинг! Все пак есента е тук и засега няма намерение да си отива.

No comments: